План заходів спрямованих на запобігання та протидію булінгу
План заходів, спрямованих на запобігання та протидію
булінгу в Есенському ОЗЗСО І-ІІІ ступенів
№ з/п |
Назва заходу |
Термін виконання |
Відповідальний |
||
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу |
|||||
1 |
Перевірка приміщень, території закладу з метою виявлення місць, які потенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення булінгу. |
Упродовж року |
Заступник директора з господарчої частини |
||
2 |
Посилення контролю за чергуванням учителів на перервах |
Упродовж року |
Адміністрація закладу
|
||
3 |
Забезпечення ефективного функціонування соціально-психологічної служби з питань створення безпечного освітнього середовища. |
Упродовж року |
ЗДВР
|
||
4 |
Спрямування інформаційно-просвітницької роботу серед здобувачів освіти на формування стандартів позитивної поведінки та недопущення проявів шкільного булінгу . |
Упродовж року |
ЗДВР
|
||
5 |
Наради з різними категоріями працівників з питань профілактики булінгу (цькування): - педагогічний персонал; - технічний персонал. |
Вересень |
Педагог-організатор |
||
6 |
Обговорення та прийняття правил поведінки в класах, оформлення правил у вигляді наочних стендів, презентацій. |
Вересень, січень |
Педагог-організатор, класні керівники |
||
7 |
Оновлення розділу про профілактику булінгу (цькування) і розміщення нормативних документів на сайті закладу освіти. |
Вересень |
ЗДВР
|
||
8 |
Підготовка методичних рекомендацій з розпізнавання ознак насильства різних видів щодо дітей. |
Жовтень |
Педагог-організатор |
||
9 |
Перевірка інформаційної доступності правил поведінки та нормативних документів з профілактики булінгу (цькування). |
Листопад-грудень |
ЗДВР
|
||
Робота з вчителями та іншими працівниками закладу освіти |
|||||
10 |
Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі» |
жовтень |
Голова методичного об’єднання класних керівників Бакура Ш.О.
|
||
11 |
Бесіди з класними керівниками за результатами діагностики класного колективу. |
За результатами діагностик |
Педагог-організатор |
||
12 |
Сприяння проходженню педагогічними працівниками спецкурсів, курсів з питань протидії булінгу (цькування) |
Протягом навчального року |
ЗДВР
|
||
13 |
Консультування класних керівників з проблемних ситуацій |
Протягом навчального року |
Педагог-організатор |
||
Робота з учнями |
|||||
14 |
Проведення заходів у рамках тижня "Стоп! Булінг!" |
Вересень |
Працівники закладу
|
||
15 |
Урок на тему «Інтимні селфі в Інтернеті - жарт чи небезпечний ризик?» |
Жовтень |
Класні керівники
|
||
16 |
Проведення заходів в рамках Тижня толерантності. |
Листопад |
Педагог-організатор |
||
17 |
Імітаційна гра для молодших школярів (1-4-ті класи) «Якщо тебе ображають» |
Протягом навчального року |
Кл. керівники 1-4 класів
|
||
18 |
Проведення Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства». Виховні години, бесіди, тренінги, виставки малюнків з теми «Булінг в учнівському середовищі». |
27.11-8.12 |
Педагог-організатор, класні керівники
|
||
19 |
Індивідуальні та групові консультації з питань булінгу та інших особистих проблем. |
Листопад |
Педагог-організатор |
||
20 |
Проведення заходів у рамках Тижня правової освіти. |
Грудень, березень |
ЗДВР, кл. кер., учитель правознавства
|
||
21 |
Виготовлення та розповсюдження пам’ятки «Насилля… Не треба мовчати» |
Лютий |
Класні керівники |
||
22 |
Проведення ранкових зустрічей учнів 1-2 класів з метою формування навичок дружніх стосунків. |
Постійно |
Класні керівники 1-2 класів |
||
23 |
Конкурс відеопроєктів проти насильства. |
Квітень |
ЗДВР, педагог-організатор, учнівське самоврядування |
||
24 |
Бесіди-зустрічі здобувачів освіти з працівниками поліції, юриспруденції |
Постійно |
ЗДВР., педагог організатор |
||
Робота з батьками |
|||||
25 |
Підготовка пам'ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям |
Жовтень |
Педагог-організатор |
||
26 |
Батьківські збори «Небезпека Інтернету: реальні загрози віртуального світу» |
Грудень |
ЗДВР, кл. керівники
|
||
27 |
Тематичні батьківські збори в класах |
Протягом навчального року |
Адміністрація, класні керівники 1-11 класів
|
||
28 |
Проведення консультацій психолога з питань взаємин батьків з дітьми |
Протягом навчального року |
Педагог-організатор, кл. керівники 1-11 класів
|
||
29 |
Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей |
Протягом навчального року |
Класні керівники |
||
Моніторинг освітнього середовища закладу освіти |
|||||
30 |
Анонімне анкетування здобувачів освіти 5-11-х класів про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти. |
Грудень, травень |
ЗДВР |
||
31 |
Анкетування батьків про безпеку в закладі освіти. |
Грудень |
Кл. керівники 1-11 класів
|
||
32 |
Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів |
Лютий |
Педагог-організатор |
||
33 |
Аналіз інформації за протоколами комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти |
За потреби |
ЗДВР
|
||
34 |
Підготовка звіту про виконання плану заходів з запобігання та протидії булінгу (наказ) |
Травень - червень |
ЗДВР |
||