Основні напрями
МЕТА ШКОЛИ - ЗАБЕЗПЕЧИТИ УЧНЕВІ ТАКІ УМОВИ ДЛЯ НАВЧАННЯ, КОЛИ ДИТИНА ОТРИМУЄ МОЖЛИВІСТЬ УПЕРШЕ ПОБАЧИТИ СЕБЕ ТА СВІТ НАВКОЛО СЕБЕ, ЩО Є ГОЛОВНОЮ УМОВОЮ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ КОЖНИМ УЧНЕМ УСПІХУ В ЖИТТІ.
Педагогічний колектив працює над проблемною темою «Інноваційна культура вчителя як ефективний засіб формування позитивного ставлення учнів до навчання і створення комфортних умов для навчання в закладі».
Одним із головних завдань оптимізації й розвитку освітнього процесу опорного закладу є застосування сучасних інформаційних технологій у освітній діяльності, оскільки нові технології навчання на основі інформаційних і комунікаційних дозволяють інтенсифікувати освітній процес, збільшити швидкість сприйняття і розуміння під час засвоєння знань. На практиці доведено, що без новітніх технологій неможливо уявити сучасний заклад, випускник якого повинен уміти адаптуватися до умов глобальної інформатизації суспільства, самостійно й активно діяти, приймати рішення, бути конкурентоспроможним на сучасному ринку праці.
Основними напрямками роботи у освітньому закладі є:
-створення єдиного інформаційного простору;
-використання інформаційних технологій для безперервної професійної діяльності педагогів та оптимізації освітнього процесу;
- забезпечення умов для формування інформаційної культури здобувачів освіти;
- створення умов взаємодії сім’ї та закладу через єдиний інформаційний простір;
- вдосконалення локальної мережі Інтернет.
ІМІДЖ ЗАКЛАДУ ПОЛЯГАЄ В ОРІЄНТАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НА СУБ'ЄКТНІСТЬ, В ЯКОМУ РІВЕНЬ ВЗАЄМОСТОСУНКІВ ПЕДАГОГА Й УЧНІВ ЗАБЕЗПЕЧУЄ РЕАЛЬНУ МОЖЛИВІСТЬ УСПІШНОГО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО І ПСИХІЧНОГО СТАНОВЛЕННЯ КОЖНОЇ ДИТИНИ.
Концепція розвитку школи визначає такі головні завдання у формуванні моделі випускника школи, майбутнього громадянина України:
- створення умов для здобуття загальної середньої освіти на рівні державних стандартів;
- створення сприятливих умов для самовираження особистості учнів у різних видах діяльності, їх повноцінного морального, психічного, фізичного розвитку;
- різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення інтересів і потреб;
- виховання школяра як громадянина України, національно свідомої, вільної, демократичної, життєво і соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення у різноманітних життєвих ситуаціях;
- формування у школярів бажання і уміння вчитися, виховання потреби і здатності до навчання впродовж усього життя;
- виховання в учнів любові до праці, забезпечення умов для їх життєвого і професійного самовизначення, формування готовності до свідомого вибору і оволодіння майбутньою професією;
- виховання школяра як людини моральної, відповідальної, людини культури із розвиненим естетичним ставленням до навколишнього світу і самого себе.