A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Есенська гімназія Чопської міської ради Закарпатської області

Інклюзивне навчання

Дата: 27.08.2024 18:19
Кількість переглядів: 41

У червні 2024 року Кабінет Міністрів України ухвалив Національну стратегію  розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року та затвердив операційний план заходів з її впровадження у 2024 - 2026 роках. Її реалізація буде відбуватися на системному та всебічному рівні, охоплюючи всі ланки, від національного рівня до окремих закладів освіти. Зокрема нею передбачено унормування питання введення посад вихователя ЗЗСО та асистента вихователя ЗЗСО й розробка нормативних актів щодо їх оплати праці, забезпечення наявності інклюзивних та/або спеціальних груп подовженого дня у закладах загальної середньої освіти.

Докладніше цей документ ми розглядали у статті «Національна стратегія розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року: огляд інновацій».

Нещодавно МОН та Український інститут розвитку освіти презентували методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів із ООП. Цей документ містить практичні інструменти та поради, які дозволять в умовах інклюзивного навчання адаптувати освітній процес до індивідуальних потреб кожної дитини та відстежувати її прогрес.

У статті «Оцінювання учнів із ООП: особливості, підходи та практичні інструменти» ми підготували огляд основних аспектів, що стосуються вибору відповідних форм і методів оцінювання.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень